Mokymai vyks šiuo grafiku:
Akademijos gimnazija:
Spalio 6 d. | Nuo 12:00 val. |
Spalio 21 d. | Nuo 10:55 val. |
Lapkričio 5 d. | Nuo 8:55 val. |
Lapkričio 16 d. | Nuo 12:00 val. |
Lapkričio 24 d. | Nuo 12:00 val. |
Gruodžio 11 d. | Nuo 9:50 val. |
Miegėnų mokykla:
Rugsėjo 17 d. | Nuo 12:00 val. |
Rugsėjo 24 d. | Nuo 12:00 val. |
Spalio 1 d. | Nuo 12:00 val. |
Spalio 8 d. | Nuo 12:00 val. |
Spalio 15 d. | Nuo 12:00 val. |
Spalio 22 d. | Nuo 12:00 val. |
Svirskio mokykla:
Spalio 14 d. | Nuo 13:00 val. |
Lapkričio 4 d. | Nuo 13:00 val. |
Lapkričio 18 d. | Nuo 13:00 val. |
Gruodžio 2 d. | Nuo 13:00 val. |
Gruodžio 9 d. | Nuo 13:00 val. |
Gruodžio 16 d. | Nuo 13:00 val. |
„Herojaus kelionės“ pamokose ugdomas vaikų psichologinis imunitetas, iš kurio jie semiasi savigarbos, pasitikėjimo savimi ir kitais, atjautos, gebėjimo bendradarbiauti ir įprasminti savo veiklas. Daugelis jaunimo socialinių problemų, tokių kaip patyčios, savižudybės, mitybos sutrikimai, agresija, priklausomybės, nesugebėjimas prisitaikyti bendruomenėje, yra susiję su asmens neigiama savigarba. Savigarba – kalboje ir mokslinėje literatūroje reiškia savęs priėmimą, teigiamą požiūrį į save. Žmogus su aukšta savigarba nelaiko savęs geresniu už kitus, o tiesiog tiki savimi ir tuo, kad gali įveikti iššūkius ir tobulėti. Tačiau neįmanoma priimti ir gerbti savęs, jei savęs nepažįsti. Neįmanoma suprasti kitų, jei nesupranti, kas vyksta tavyje. Neįmanoma išreikšti savęs, jei negebi bendradarbiauti. Todėl „Herojaus kelionės“ pamokų metu ugdomi sąmoningumo pagrindą formuojantys gebėjimai: • Savivoką: suprantu, kas vyksta manyje • Savikūrą: galiu keisti savo jausmus, mintis ir elgesį • Partnerystę: noriu ir galiu bendradarbiauti
Pamokas veda Lektoriai:
Kūno, judesio, šokio bei meno terapijos praktikai, asmenybės, turinčios įvairiapusę gyvenimo patirtį. Vieną užsiėmimą veda 2-4 lektoriai.
Metodai, taikomi „Herojaus kelionės“ pamokose:
Veiksmu ir patyrimu grįstas mokymas leidžia programos dalyviams priimtinu keliu pateikti ir apmokyti šių reikšmingų metodų ir teorijų, kurie yra neatsiejama „Herojaus kelionės“ programos dalis:
– Šokio, judesio, kūno, meno terapijos sistemos, padedančios atskleisti vidinio pasaulio paslaptis ir
jas įgalinti ar keisti.
– M.Rozenberg „Nesmurtinės komunikacijjos metodas“, mokantis atpažinti ir išsakyti savo ir
suprasti kito poreikius bei jausmus, susitarti, spręsti konfliktines situacijas; ugdantis empatiją.
– C.Peterson, M.Seligman „Charakterio stiprybių ir dorybių bei išmokstamo optimizmo teorijos“
padeda kiekvienam atrasti savo stipriąsias puses ir galias, patikėti savo jėgomis, atkurti savivertę.
– L.G. Broining „Džiaugsmo hormonų teorija“, M. Csikszenmihalyi “Srauto teorija“ – pozityvistinės
psichologijos teorijos, padedančios suprasti savo talentą ir ugdyti atkaklumą siekiant tikslo.
– R.S. Lazarus „Gebėjimo įveikti stresą ir iššūkius teorija“, A.Antonovskis „Saliutogenezės“ teorija
padeda įgalinti asmenį ir ugdyti atsparumą per vidinių išteklių stiprinimą.
– A. Boalio „Forumo teatro“, S. Pendzik „Autobiografinio teatro“, Kolbo „Patirtinio mokymosi“,
K. Jungo „Aktyvios vaizduotės“, J. Adler „Autentiško judesio“ metodai leidžia iš šalies pasižiūrėti
į savo ir kitų situacijas, padeda ugdyti refleksiją ir sąmoningumą.
Programos sudarytoja, autorė yra Irena Pranskevičiūtė – Blaževičė, transformacijų konsultantė įvairiose šalyse padedanti asmenims, organizacijoms, valstybėms įgyvendinti sisteminius pokyčius. Saviorganizacijos (TEAL) diegimo ekspertė. Sertifikuota sąmoningumo ugdymo metodo – tyrinėjimas veiksme (Action Inquiry) bei mąstymo brandos sistemos (Global leadership profile) konsultantė. Kūno terapijos praktikė, savo veikloje taikanti spiralinės dinamikos ir integralinės teorijos principus.
Kėdainių visuomenės sveikatos biuro informacija.