Mūsų adresas

J. Basanavičiaus g. 99,
LT-57351, Kėdainiai

Telefonas

+370 347 57 186
+370 685 77 209

Elektroninis paštas

administracija@kedainiuvsb.lt

Kas mes esame?

Mes esame Kėdainių visuomenės sveikatos biuras.

Ką mes darome?

Mes padedame žmonėms būti sveikiems.
Mokome, kaip sveikai gyventi.
Rūpinamės vaikų ir suaugusiųjų sveikata.

Ką galite pas mus gauti?

• patarimus apie sveikatą
• mokymus
• pagalbą dėl sveikos gyvensenos

Kur mes dirbame?

Kėdainių rajone.

Kaip susisiekti?

El. paštas: administracija@kedainiuvsb.lt
Telefonas: +370 685 7720